Sări la conţinut
martie 21, 2011 / mihaiteo

BlackBerry 8520 Gemini Black

BlackBerry Curve 8520

BlackBerry Curve 8520

Sincer, aveam de multa vreme de gand sa scriu un articol despre acest telefon, si despre marca BlackBerry in general, acum ca am vazut aceasta oportunitate la Chinezu’ am zis sa imbin utilul cu placutul si sa vedem ce iese :). Deci da, aceasta mini recenzie este scrisa pentru, cum spune Cristi, campanie Quickmobile (scuzati-ma ca nu am articulat dar a zis omu clar si raspicat :D).

Bun sa incepem cu ceva specificatii tehnice despre telefoanele BlackBerry. Sunt gandite ca firma mama sa faca bani permanent din orice telefon vandut. Adica ideea de servicii BlackBerry (mail push, Blackberry FB, BlackBerry Twitter) este valabila doar daca platesti. Si cum platesti? Pai nu platesti direct, platesti un abonament la providerul tau de telefonie mobila (care evident si el are un comision minor – NU), apoi el inchirieaza serviciul de la firma mama, adica toata lumea are de castigat: producatorul, providerul de telefonie mobila si utilizatorul final, care beneficiaza de anumite servicii premium (viteza foarte buna de browsing si download, rapiditate in comunicare pe retelele sociale – aplicatiile chiar merg super ok :D).

Partea proasta la aceasta marca de telefoane este ca daca vrei neaparat sa ai toate serviciile lor, atunci un abonament decent (in ideea de trafic si minute incluse) de duce la 20 de euro (vodafone si orange – m-am interesat personal) – deci cam scump, in conditiile in care pe cartele ai 75 de MB, 75 de min nationale si enspemii de minute in retea cu 6 euro.

Cand am intrat in posesia telefonului BlackBerry Curve 8520 habar nu aveam de tipul asta de abonament si ca nu poti nici macar browsing sa faci. In rest am avut ceva probleme cu versiunea softului care o avea inital, se mai bloca cand incercam sa fac 100 de chestii, dar dupa update nu am mai avut genul de probleme.

Persoanele care le cunosc, care au avut si inca mai au acest telefon se plang ca difuzorul se distruge in timp si se aude foarte aiurea din cauza vibratiilor telefonului (eu nu am patit asa ceva dar cine stie). Partea buna a lui este tastatura qwerty care, chiar daca ai degetele micute si finute ca ale mele, tot poti sa tastezi repede datorita formei ingenioase a tastelor.

Il recomand sincer pt cine vrea sa dea 20 de euro pe abonament ca sa profite practic de toate serviciile, altfel nu prea se merita.

Cine mai are telefon ca acesta? Sau alta marca de BB? Pareri?

2 comentarii

Lasă un comentariu
  1. Diana / mart. 24 2011 3:50 pm

    huh, si pt prepaid cum e?
    uite de ex. daca activez o optiune special pt net cu sa spunem 500mb/3o zile n-o sa am cam acelasi acces ca si cum as avea un abonament de 20 euro (..)?

    • mihaiteo / mart. 30 2011 3:22 pm

      Teoretic de la orice provider de telefonie mobila din RO internetul pe BB vine doar la abonament, adica pe cartela degeaba activezi…
      Daca ai o versiune mai veche de soft la telefon se pot face niste setari care le-am gasit si softpedia, dar merge doar cu browserul Opera Mobile, si merge prost tare … deci daca ai de gand sa platesti 20 de euro pe luna, da se merita daca nu orienteaza-te catre alt telefon.

Lasă un comentariu